شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مزیت fm200

۵ بازديد

مزیت اصلی اطفاء حریق FM200، مقدار کمی عامل مورد نیاز برای مهار آتش است. این به معنی سیلندرهای کمتر است، بنابراین فضای کمتری برای ذخیره سازی سیلندرهای FM200 تلف می شود.
سیستم‌های اطفا حریق FM200 در عرض 10 ثانیه یا کمتر به سطوح خاموش می‌رسند و آتش‌های معمولی قابل احتراق، الکتریکی و مایعات قابل اشتعال را قبل از ایجاد خسارت قابل توجه متوقف می‌کنند. FM200 آتش را به سرعت خاموش می کند، که به معنای آسیب کمتر، هزینه تعمیر کمتر است. مانند هر سیستم اطفاء حریق دیگری، سیستم های FM200 با حاشیه ایمنی اضافی برای افراد طراحی شده اند. پر کردن مجدد FM200 ساده و مقرون به صرفه است، بنابراین به معنای خرابی و اختلال کمتر در کسب و کار شما نیز هست.

FM200 به عنوان یک عامل تمیز طبقه بندی می شود که به این معنی است که استفاده از آن در فضاهای اشغال شده ایمن است. ایمنی محیط های اطفاء حریق FM200 در بیش از یک دهه تجربه در دنیای واقعی ثابت شده و توسط مطالعات علمی گسترده تایید شده است. سیستم های FM200 فضای ذخیره سازی کمتری را نسبت به سایر اطفاء حریق اشغال می کنند.

علاوه بر مزایای حفاظت در برابر آتش استفاده از FM200، محیط زیست نیز سود خواهد برد. اطفاء حریق FM200 ازن استراتوسفر را تخریب نمی کند و نسبت به تاثیری که یک آتش سوزی فاجعه بار می تواند داشته باشد، کمترین تأثیر را بر محیط دارد. اطفاء حریق FM200 راه حلی است که در حال حاضر در بیش از 100 هزار برنامه کاربردی در بیش از 70 کشور در سراسر جهان کار می کند.

اطفا حریق آبی     اطفا حریق گازی

شناخت کنترل پنل اعلام و اطفا حریق

۵ بازديد

پانل های کنترل اعلام حریق و اطفاء حریق، نتایج شناسایی شده توسط سنسورها، دستگاه های هشدار دهنده را کنترل می کنند و هشدارها را به ایستگاه های دائمی سرنشین دار و آتش نشانی تنظیم می کنند. آنها به طور مداوم سیستم های خاموش کننده را از نظر عملکرد کنترل می کنند و در صورت لزوم آنها را به صورت الکتریکی فعال می کنند. علاوه بر این، آنها با سیستم های مدیریت ریسک یا از طریق واسط وب با دستگاه های دارای اینترنت در ارتباط هستند. نسخه های مختلف مدل، از یک پانل کوچک جمع و جور تا پانل های کنترل بزرگ پیچیده، انتخاب پانل کنترل تشخیص و اطفاء حریق مناسب را ممکن می سازد.

مزایای کنترل پنل اعلام و اطفا حریق
افزایش عملکرد
ارسال پیام گسترده
ارتباط از طریق پروتکل های باز
کنترل جامع آتش
سهولت نگهداری
گواهینامه های بین المللی
اطلاعات بیشتر

اجرای سیستم اعلام حریق   بیم دتکتور    نصب سیستم اطفا حریق

ضرورت سیستم اعلام حریق

۶ بازديد
سیستم اعلام حریق چهار عملکرد مهم تشخیص، هشدار، نظارت و کنترل اعلام حریق را بر عهده دارد و هدف اصلی آن تشخیص حریق و اطلاع سریع به ساکنین ساختمان و آتش نشان می باشد، که جهت اجرای با کیفیت این چهار عملکرد از نرم افزار، تچهیزات اعلام حریق و کنترل پنل سیستم و ... استفاده می کند. اعلام حریق برای محافظت جان انسان، کارکنان و اموال یک ساختمان در شرایط اضطراری و حریق طراحی شده است. امروزه سیستم اعلام حریق در ادارات، کارخانجات و اکثر ساختمان ها دیده می شوند. اما تا زمانی که حریق صورت نگیرد از این سیستم استفاده ای نمی شود و فقط در صورت بروز حریق با اجرای سیستم اعلام حریق جان انسان نجات پیدا می کند.
انواع روش های نصب و اجرای سیستم اعلام و اطفاء حریق وجود دارد اما کار اصل سیستم اعلام (اعلان ) حریق به این صورت است که اگر حریق رخ دهد، با ارسال سیگنال به کنترل پنل، آژیر فلاشر جهت هشدار به ساکنین ساختمان ترک محل فعال می شود. سیستم اعلام و اطفا حریق دارای یک ریموت کنترل از راه دور می باشد که در صورت حریق امکان تماس با آتش نشان را به صورت خودکار فراهم می کند.در محتوای زیر اطلاعات کلی از اجزای اعلام حریق و انواع اعلام حریق به شما داده می شود.
شرکت فرا حفاظ آموت با بهره گیری از دانش روز دنیا و دستیابی به آخرین فناوری ها در حوزه سامانه های هوشمند اقدام به اجرا و پیاده سازی آخرین نسل سیستم های اعلام حریق در انبارها و سوله های صنعتی نموده است. نظر به اینکه در صنایع و انبارهای بزرگ تاکنون چالش ها و مشکلاتی در کشف حریق به علل متعددی همچون ارتفاع سالن ها و سوله ها، وجود گرد و غبار و ذرات صنعتی در فضا، وجود موانع فیزیکی و غیره وجود داشته است و سامانه های موجود در حل معضلات این صنایع عاجز بود اند، بهره گیری از این راهکار جدید، قدرتمند و بسیار سریع در راستای حفظ سرمایه ها و جان افراد می تواند نقش بسزایی در اعتلای سطح ایمنی مراکز و شهرکهای صنعتی ایفا نماید.