شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

معرفي دزدگير پارادوكس

۱۰ بازديد

معرفي دزدگير پارادوكس
شركت پارادوكس توليد كننده محصولات حفاظت و ايمني از جمله انواع دزدگير پارادوكس مي باشد كه در فضاهايي مانند بانك ها، مراكز نظامي و دولتي، منازل و همينطور اماكني كه نياز بالايي به امنيت دارند، مورد استفاده قرار مي گيرد. شركت پارادوكس خدمت رساني و ساخت محصولاتي با كيفيت بالا و خلاقانه براي مشتريان خود در سر تا سر دنيا را هدف اصلي خود به شمار مي آورد. اين شركت با در نظر داشتن گروه مشتريان، كارمندان و طراحان خود، هدف را بر تجميع اين گروه ها و ساخت يك تيم متحد گذاشته است. Paradox به عنوان يك شركت خصوصي، چشم انداز خود را تنها در كسب سود هاي كوتاه مدت نمي بيند، بلكه مفتخر است كه در راستاي نيل به اهدافي سنتي تر، نيروي محركه خود را «ميل زياد به طراحي و ساخت محصولاتي نوآورانه تر» مي بيند؛ اين مهم تنها با درك نياز هاي مشتريان و دريافت بازخورد نظرات آنان ممكن مي گردد.

 

تنوع در خريد دزدگير پارادوكس


اين شركت به تاريخچه خود مي بالد و آن را با معرفي مجدد سنسور هاي حركتي ظريف و زيبا كه آن را 20 سال پيش براي اولين بار معرفي كرده، نمايش داده است. با تكنولوژي نوآورانه و خدمت رساني شخصي از سال 1989 تا به امروز، گروه پارادوكس با همكاري مشتريان و عرضه كنندگان خود، براي تحقق اهداف خود تلاش مي كند. محصولات امنيتي اين شركت شامل دزدگير پارادوكس مي گردد كه در ادامه اين مطلب به معرفي انواع سري هاي اين محصول مي پردازيم:


دزدگير پارادوكس سري اسپكترا Spectra
دزدگير پارادوكس  اسپكترا تركيبي از ويژگي هاي نو و حرفه اي را براي يك سيستم امنيتي خاص، با قابليت به روز رساني ارائه مي دهد. در اين ارتباط  دزدگير اسپكترا مي تواند با ماژول هاي توسعه و انواع ماژول هاي دسترسي، به صورت بي سيم و يا با سيمِ سخت، گسترش يافته و با تكنولوژي ارتباطي قابل اطمينان خود، يك سيستم امنيتي ايده آل براي نصب در اماكن مسكوني يا تجاري به شمار رود كه قادر است تا 32 منطقه را تحت پوشش خود قرار دهد. با معرفي سري SP پارادوكس در دسترس بودن پنل اسپكترا با ويژگي هاي بيشتر براي عرضه به مشتريان گسترش يافته است. مانند StayD كه زون هاي بيشتري ارائه مي دهد (قابل گسترش تا 32 زون)، PGM هاي بيشتر (قابل گسترش تا 16)، و پشتيباني براي ماژول جديد GMS (سري PSC)، شماره گير صوتي (VDMP3) و ماژول اينترنت (IP100). با اين ظرفيت به روز رساني، دزدگير پارادوكس سري Spectra SP اين اجازه را به نصاب ها مي دهد بدون سختي سيستم هاي خود را به سرعت، به سادگي و در محل، به روز رساني كنند، به علاوه براي سهولت بيشتر در نصب، هر پنل Spectra SP مي تواند از منوي easy to follow در برنامه هاي خود استفاده كند. StayD باعث سهولت زندگي است و آن را با محافظت از كاربران در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، بدون توقف در فرايند دستگاه، ايمن تر مي سازد. StayD در تمام مدت با شما زندگي مي كند و از شما محافظت مي نمايد.

ديگر محصولات مشابه:

دزدگير سري ماژلان پارادوكس

دزدگير سري ديجيپلكس پاردوكس

مراحل نصب دوربين مدار بسته به صورت گام به گام

۱۲ بازديد

مراحل نصب دوربين مدار بسته متعدد هستند و بايستي بر اساس استانداردهاي تعريف شده در اين حوزه و محل مورد نظر دوربين را نصب نمود.

بنابراعلام آموت، امروزه نصب دوربين مدار بسته به شدت مورد استقبال قرار گرفته و در بسياري از مراكز استفاده از آنها به عنوان يك الزام معرفي شده است.

نياز گسترده جامعه امروزي باعث شده كه به صورت گسترده از دوربين هاي مداربسته در مراكز مختلف استفاده شود به همين دليل افرادي كه در جستجوي شغل مناسب هستند مي‌توانند با كسب مهارت هاي لازم براي نصب دوربين مدار بسته كسب درآمد داشته باشند. ما در ادامه اين متن مراحل نصب دوربين مدار بسته را معرفي مي‌كنيم.

تهيه نقشه اولين گام از مراحل نصب دوربين مدار بسته

 

انتخاب تجهيزات مناسب، دومين گام

پس از اينكه نقشه مورد نظر تهيه شد مي‌توان با استفاده از مختصات آن در مورد هر يك از لوازم و ميزان مورد نياز را تخمين زد و نسبت به تهيه آنها اقدام كرد. توصيه مي‌كنيم در تهيه تجهيزات دقت و توجه خاصي به خرج داده و تا حد امكان آنها را از بهترين مدل‌ها و برندها تهيه كنيد. هر چه كيفيت دوربين هاي مداربسته بيشتر باشد، تصاوير ضبط شده داراي كيفيت بالاتري هستند.

تعيين محل نصب تجهيزات سومين گام

 

كابل‌كشي و برقراري مدارها، چهارمين گام

بسته به نوع دوربين‌ها و سيستم كاري آنها بايستي از كابل و مدار خاص آنها استفاده شود. اولين حالت كه عموما در نصب دوربين‌هاي مداربسته مورد استفاده قرار مي‌گيرد، مدار آنالوگ يا اچ دي است.در اين حالت دوربين‌ها به وسيله كابل‌هاي RG۱۱، RG۶، RG۵۹ متصل مي‌شوند و اتصالات دوربين و برق آن به دستگاه DVR انجام مي‌شود.

 اما اخيرا استفاده از دوربين هاي تحت وب نيز انجام مي‌گيرد. براي اجرا و نصب اين دوربين‌هاي مداربسته، به دوربين‌هاي تحت شبكه يا همان آي پي، NVR و همچنين سوئيچ شبكه نياز است. در اين شيوه دوربين‌ها تصاوير دريافتي را با كمك كابل‌هاي Cat۶، Cat۵e، Cat۵ و غيره به سوئيچ شبكه و دستگاه NVR منتقل مي‌كنند.

حالت سوم نصب دوربين مدار بسته نيز مدارها و كابل كشي آنها نيز كاملا به صورت بي سيم انجام مي‌شود. در اين حالت يك شبكه اينترنتي محلي راه اندازي مي‌شود و دوربين‌ها و گيرنده‌ها با كمك آن كار ارسال و دريافت و ذخيره سازي تصاوير را انجام مي‌دهند. اگر محيط مورد نظر بزرگ و گسترده بود مي‌توان با اين شيوه كار نصب دوربين‌هاي مداربسته را انجام داد.