شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مزیت fm200

۶ بازديد

مزیت اصلی اطفاء حریق FM200، مقدار کمی عامل مورد نیاز برای مهار آتش است. این به معنی سیلندرهای کمتر است، بنابراین فضای کمتری برای ذخیره سازی سیلندرهای FM200 تلف می شود.
سیستم‌های اطفا حریق FM200 در عرض 10 ثانیه یا کمتر به سطوح خاموش می‌رسند و آتش‌های معمولی قابل احتراق، الکتریکی و مایعات قابل اشتعال را قبل از ایجاد خسارت قابل توجه متوقف می‌کنند. FM200 آتش را به سرعت خاموش می کند، که به معنای آسیب کمتر، هزینه تعمیر کمتر است. مانند هر سیستم اطفاء حریق دیگری، سیستم های FM200 با حاشیه ایمنی اضافی برای افراد طراحی شده اند. پر کردن مجدد FM200 ساده و مقرون به صرفه است، بنابراین به معنای خرابی و اختلال کمتر در کسب و کار شما نیز هست.

FM200 به عنوان یک عامل تمیز طبقه بندی می شود که به این معنی است که استفاده از آن در فضاهای اشغال شده ایمن است. ایمنی محیط های اطفاء حریق FM200 در بیش از یک دهه تجربه در دنیای واقعی ثابت شده و توسط مطالعات علمی گسترده تایید شده است. سیستم های FM200 فضای ذخیره سازی کمتری را نسبت به سایر اطفاء حریق اشغال می کنند.

علاوه بر مزایای حفاظت در برابر آتش استفاده از FM200، محیط زیست نیز سود خواهد برد. اطفاء حریق FM200 ازن استراتوسفر را تخریب نمی کند و نسبت به تاثیری که یک آتش سوزی فاجعه بار می تواند داشته باشد، کمترین تأثیر را بر محیط دارد. اطفاء حریق FM200 راه حلی است که در حال حاضر در بیش از 100 هزار برنامه کاربردی در بیش از 70 کشور در سراسر جهان کار می کند.

اطفا حریق آبی     اطفا حریق گازی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.